اس ام اس حسرت
خرید اینترنتی اس ام اس جوک عکس ترول فروشگاه آنلاین
اس ام اس حسرت
دو شنبه 26 آبان 1393 ساعت 10:38 | بازدید : 502 | نویسنده : ختن | ( نظرات )

 

 

اس ام اس حسرت

 

آغوش هیچ خیالی بوی آشنای بازوانت را نداشت

و نجوای هیچ بارانی همصدای لب های تو نبود

اینک تو را بی خیال و بی باران

کجای این شب حسرت جستجو کنم ؟

 

اس ام اس حسرت

 

حسرت یعنی خواستن تو

که داشتن نمی شود هیچوقت!

 

اس ام اس حسرت

 

ای عشق! پس از تو نان من آجر نیست

بی تو دلم از دریغ و حسرت پر نیست

تو قسمت من نه مال مردم بودی

قربان دلم که مال مردم خور نیست

 

اس ام اس حسرت

 

زیر باران بیقراری چشمهایم

با چتری از وجود او

آهسته قدم نزن

حسرت روزهای بارانی را نمیخوری

اینجا همیشه هوا بارانیست!

 

اس ام اس حسرت

 

وقتی کسی در کنارت هست، خوب نگاهش کن

به تمام جزئیاتش

به لبخند بین حرف هایش

به سبک ادای کلماتش!

به شیوه ی راه رفتنش، نشستنش

به چشم هاش خیره شو!

دستهایش را به حافظه ات بسپار

گاهی آدم ها آنقدر سریع میروند که

حسرت یک نگاه سرسری را هم به دلت میگذارند

 

اس ام اس حسرت

 

غروب زیباست نه در غربت

زندگی زیباست نه در حسرت

 

اس ام اس حسرت

 

در حسرت گذشته ماندن چیزی جز از دست دادن امروز نیست

تو فقط یکبار بیست ساله خواهی بود

یکبار سی ساله

یکبار چهل ساله

و یکبار هفتاد ساله

در هر سنی که هستی

روزهایی بی نظیر را تجربه می کنی

هر روز از عمر تو زیباست

به شرط آنکه زندگی کردن را بلد باشی!

 

اس ام اس حسرت

 

فقط رفت بدون کلامی که بوی اشک دهد

فقط رفت بدون نکاهی که رنک حسرت داشته باشد

فقط رفت و من شنیدم آرام گفت : آخیش راحت شدم!

 

اس ام اس حسرت

 

دوستت دارم ای عاشقانه ترین لحظه ی زندگی ام

تو را می خواهم هی تو که آنقدر دور شده ای از من که دیگر نمیبینمت!

و این قلب من است که شاید حسرت داشتن تو را برای همیشه داشته باشد

 

اس ام اس حسرت

 

سخته از بغض گلو درد داشتن

سخته از گریه یه جفت چشم همیشه تر داشتن

سخته تو حسرت یک نگاه موندن

سخته عشق یک طرفه داشتن

اس ام اس حسرت

اس ام اس حسرت



برچسب‌ها: اس ام اس حسرت ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








پیوندهای روزانه
آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 529
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 9
:: باردید دیروز : 6
:: بازدید هفته : 9
:: بازدید ماه : 1226
:: بازدید سال : 2999
:: بازدید کلی : 55646